2 czerwca 2014

Podsumowanie akcji Makaron na zielono !

Około 3 tygodni temu zorganizowałam, akcję makaronową  na stronie durszak.pl.
Dzisiaj chciałabym podsumować tę akcję. Do akcji wpłynęło ok. 14 przepisów lecz tylko 6 mogłam akceptować. Niestety nie każdy czyta regulamin akcji. No ale nic przejdźmy do konkretów. Wszystkim którzy przeczytali uważnie, bądź się poprawili dziękuje ;) Wszystkie przepisy są super! Lecz postanowiłam nagrodzić przepis na delikatne spaghetti z cukinią i prażonymi migdałami. Prosty przepis, takich mi właśnie brakuje w mojej głowie. Czarna wisienka uświadomiła mi że nie trzeba używać miliona składników aby zrobić coś dobrego.  Pragnę jeszcze dodać, że zdjęcia są przepiękne oddają wszystko! Wiec zasługuje na moje WOW! ;) dzięki, do Ciebie leci skromna ale zacna nagroda. Mam nadzieje że zainspiruje Cię do dalszego kucharzenia i tworzenia takich pięknych przepisów ;)

Oto przepis Czarnej wisienki (klik): 


Składniki:
  • Garść makaronu (tagliatelle, spaghetti, jakieś inne niteczki)
  • Średnia cukinia
  • Garść migdałów
  • 1 łyżka jogurtu greckiego
  • Sól 
  • Pieprz
  • Tymianek
  • Ostra papryka
Przygotowanie:
Makaron ugotować al dente, tyle ile pisze na opakowaniu. Na patelni uprażyć migdały i następnie przesypać do miseczki. Natłuścić patelnię oliwą/olejem/masłem, wrzucić na nią startą na średnich oczkach cukinię. Dodać przyprawy i jogurt. Gdy makaron "się zrobi" wymieszać na patelni z cukinią lub nakładać dopiero na talerzach. Posypać migdałami. 

A o to linki do też zacnych przepisów które na 100% wykorzystam: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz