10 maja 2014

Ciastka miodowe z orzechami

Witam ponownie po dłuższej przerwie :) Odświeżyłam trochę mojego bloga pod względem wizualnym myślę, że bardziej pasuje do tej pory roku. A więc tak, zaczynam znowu swoje blogowanie, nie było mnie tak długo ponieważ to był ostatni rok mojej nauki w szkolę, a co za tym idzie matura, zawodowe. Fakt faktem jeszcze trochę nauki przede mną ale w przerwach stwierdziłam że zrelaksuje się w gotowaniu . Dzisiaj mam dla was "ciasteczka" myślę, że będą idealne do południowej kawy czy też herbaty. Dobra koniec pisania czas na przepis! A życzę miłego dnia!!! ;-)

Składniki:
  • 120g mąki
  • 2 jajka
  • 100g miodu
  • 100g  orzechów
  • 1/2 łyżeczki startej cytryny 
  • 2 łyżki cukru pudru
Jajka ucieramy z cukrem, miodem, mąką. Dodajemy cytrynę. Na blaszkę średniej wielkości wylewamy ciasto uprzednio wyłożoną papierem do pieczenia. Wyrównujemy i posypujemy orzechami. Wkładamy do nagrzanego piekarnika na 180 stopni. Pieczemy do złotego koloru ok.15 min. Po upieczeniu kroimy na kwadraty.




Piknik majowy

2 komentarze: